ГОЛОВНА Про музей Колекція Виставки МУЗЕЙ TV МУЗЕЙ ДІТЯМ Вiдвiдувачам Новини Видання Нашi проекти Контакти
Живописна філософія.
Марта Базак: кросна долі.
Іван Красний
Марина Ольхова
Олександр Ольхов
Живописні верлібри Тетяни Красної.
«Під абажуром»
«Цвіт сакури»
«БІЛИЙ АЛЬБОМ». Скарби колекції з музейної збірки
«ДИНАСТІЯ. 100 РОКІВ У МИСТЕЦТВІ»
«ДИНАСТІЯ. 100 РОКІВ У МИСТЕЦТВІ»
«ДИНАСТІЯ. 100 РОКІВ У МИСТЕЦТВІ»
Історія одного малюнку з колекції Музею. До 75 річниці «Бабиного Яру»
Владимир Канаш. ЭРНЕСТ КОТКОВ, КОТОРЫЙ НЕ ДАЕТ СЕБЕ ЗАСОХНУТЬ
Алла Ревенко. «Мій світ».
Алла Ревенко. В И Т О К И
Галина Скляренко. Мистецький Київ: від «відлиги» до «перебудови»
Галина Скляренко. «Київський живопис» 1960-1980-х: імена та спрямування
Людмила Лисенко .Київська скульптурна школа
Оксана Ламонова. Шляхи української графіки ІІ-ї половини ХХ століття
Олег Сидор-Гібелинда. Fin de siècle: Reloaded
Олег Сидор-Гібелинда. БУРЕЮ: «НОВА ХВИЛЯ»
«Привітання життя» Олени Яблонської
Живопис як драма: творчість Євгена Волобуєва
Смак літа
Оксана Головчук: "Що подарувати Києву? Те, що написане серцем… В Музеї сучасного мистецтва України триває виставка полотен Лариси та Івана Бровді"
Бровді Лариса. ОСЯЙНИЙ СВІТ МИСТКИНІ
Бровді Іван. ЗАКОХАНИЙ В ЖИТТЯ І МИСТЕЦТВО
Петрова Ольга «МАСТЕР В СВОЕМ ДОМЕ»
Петрова Ольга «РЫЦАРЬ ИСКУССТВА»
Закарпатська школа живопису. В. Манайло-Приходько
«Мистецька мапа України - Закарпаття - П’ята зупинка»
Закарпатська школа живопису. Т. Лупак.
АРТ-ВОЯЖ – виставка, що мандрує
Лена Агамян, Люба Рапопорт. Воспоминания
Марія Лашкевич та Олексій Желтоногов
Балованный Шерешевский
Олександр Тетерін: «Деталі»
Поиск новых форм (Арт Проект «FOUR ARTS»)
"ФРАГМЕНТАЦІЯ» Олег Сидор-Гібелинда .
Три статті про мистецтво Харківщини
“Ранок Перемоги”
Карло Звіринський
Львів-АРТекстиль
Новітній арт-текстиль України
ПЕТР ЛЕБЕДИНЕЦ Мастер художественных прозрений и откровений / Зоя Чегусова
Кольорові вальси художниці Христини з Відня / Д. Горбачов
Игра в беседе с Юлией Лазаревской / Статья в газете "День" Татьяны Эльфской
«Сільський гламур» — попередник глянцю та серіалів / Стаття Олеся Пупиніна в газеті "День"
Закодированные смыслы Анджея Руты / Статья Олеся Пупынина в газете "День"
Олег Сидор-Гібелинда. Сашин голос / Cпогади про Сашу Прахову
Прага - Киев, июнь 2011, выставка живописи - Михаил Щиголь / Статья Наталии Клещевниковой
В столице прошел культурный жлобизм / Статья в \"Хороших новостях\" Ирины Пролыгиной
Саша Прахова - последняя из великой династии / Статья Елены Настюк в "Киевском Телеграфе"
Саша Прахова – продовжувачка традицій роду, що став київською легендою / Стаття в журналі Fine Art Зої Чегусової
"АУТ-211" / Стаття в газеті "День" Ганни Слесаревої
До Києва прибув куратор міжнародного арт-проекту \"АУТ: нейрорізноманітність\" Коан Джефф Байза
Рефлексія над реалізмом. Про виставку Ірини Герасимової \"Нереальний реалізм\"/ Статтья в Art Ukraine Ігоря Тищенка
Спокій безмежності і трансценденція відчаю (Щодо виставки картин О. Павлова і В. Мамсикова)/ Art Ukraine - Стаття Олександра Найдена
Истории пьющих вождей / Статья в \"Экономических известиях\" Сергея Минакова
Ода померлим соснам/ Стаття в \"Экономических известиях\". Оксана Гришина
Намалюй радість / Стаття в "Экономических известиях". Оксана Гришина
Малювання заради життя. Ольга Петрів/ 5 канал
В Киеве открылась выставка молодого азербайджанского художника Расима Сейдимова «RasiMIR».
Дневник в картинах. Виктор Рыжих подтвердил европейскость украинского искусства
Музей сучасного образотворчого мистецтва в Києві відзначає п’ятиріччя
Грузинский «ArtVoyage»: украинское искусство на выезде
Украина и Грузия построили мост - художественный
Виробник щастя
Домашнее видео мирового значения
Авангардний американець У Київ завітав один із засновників незалежного американського кіно — Йонас Мекас
Украинское искусство последних пятидесяти лет представили в Грузии
Эдриан Броуди проведет мастер-класс в Музее современного искусства Украины
В Киеве на Подоле открылся Музей современного изобразительного искусства Украины

Олександр Ольхов


Малювати Сашко почав в роки чотири. Перемалювував картини Сурікова та Рєпіна з книг, які були в домашній бібліотеці. У сільській школі його захоплення заохочували. Тільки Леніна не можна було перемальовувати, а раптом хто дізнається! Це дозволялося тільки справжнім художникам.
 
Любляча сестра, побачивши таке захоплення брата, відвезла його до Луганська вступати в художнє учіліще. І хлопчик, не маючи спеціальної підготовки, в 14 років вступив на відділення живопису. Так почався його самостійний важкий шлях у житті і мистецтві. Дуже поталанило з вчителем. Напрочуд добрий і мудрий педагог — Погастюк Роман Ісааковіч, зумів не тільки навчити основам академічної школи, але й зміг зберегти те сприйняття колориту, що від самого початку було присутнє в даруванні художника.
 
У селянській родині Ольхових було незрозуміло — чому саме художник?! Ось столяр, тесляр, різьбяр по дереву, а живописець? Це для чого? Тому ранні роботи, етюди, малюнки нищилися мишами й використовувалися в господарстві для різних потреб. А нещодавно старша сестра привезла цілий стос ранніх етюдів, попросила оформити...
 
Згодом був Київський художній інститут. Київ, який став рідним і улюбленим містом на все життя, котрий завжди викликає бажання писати, знаходити все нові і нові ракурси. Майстерня професора В.Г. Пузиркова. Непрості роки навчання, незгода, норовистість, не завжди знаходив спільну мову з викладачем. Розуміння прийшло значно пізніше, вже з віком.
1980-ті — початок 1990-х рр. — важкі і тривалі пошуки себе, своєї лінії в живописі, сумніви і повернення до себе, до свого початкового сприйняття навколишнього світу. Живопис — це доля сильних і мужніх натур. Його зовнішня легкість оманлива. Успіх досягається ніби між іншим, але за ним довгі трудові будні, спостереження та переосмислення побаченого. З кінця 90-х рр. — звернення до природи та повернення до пленерного живопису.
З 2000 року — активна робота на різноманітних пленерах. Постійні подорожі Україною — Карпати і Закарпаття, Кам'янець-Подільський, Новгород-Сіверський, зимові поїздки до Немирова і Седнєва. Величезний творчий підйом на кримських пленерах. Пленер «Батіліман», за десять років свого існування, перетворився для художників на справжню сім'ю та надав необхідне і живе спілкування з чудовими людьми і митцями.
 
Остання серія робіт написана на Чернігівщині, в селі Клочків. Цей оазис тиші і безтурботності, з його сріблястою далеччю, що мерехтить на заході сонця, пахощі трав, покинутий сад; відчуття дивної природи буття, що так вкрай необхідно міській людині — надихає на творчі пошуки, роздуми та самопізнання. Ця неквапливість природи дарує можливість призупинитися, заглибитися в навколишню красу. Надає сили й бажання писати та створювати нові роботи.
 

Тетяна Красна, художник