ГОЛОВНА Про музей Колекція Виставки МУЗЕЙ TV МУЗЕЙ ДІТЯМ Вiдвiдувачам Новини Видання Нашi проекти Контакти
Іван Красний
Марина Ольхова
Олександр Ольхов
Живописні верлібри Тетяни Красної.
«Під абажуром»
«Цвіт сакури»
«БІЛИЙ АЛЬБОМ». Скарби колекції з музейної збірки
«ДИНАСТІЯ. 100 РОКІВ У МИСТЕЦТВІ»
«ДИНАСТІЯ. 100 РОКІВ У МИСТЕЦТВІ»
«ДИНАСТІЯ. 100 РОКІВ У МИСТЕЦТВІ»
Історія одного малюнку з колекції Музею. До 75 річниці «Бабиного Яру»
Владимир Канаш. ЭРНЕСТ КОТКОВ, КОТОРЫЙ НЕ ДАЕТ СЕБЕ ЗАСОХНУТЬ
Алла Ревенко. «Мій світ».
Алла Ревенко. В И Т О К И
Галина Скляренко. Мистецький Київ: від «відлиги» до «перебудови»
Галина Скляренко. «Київський живопис» 1960-1980-х: імена та спрямування
Людмила Лисенко .Київська скульптурна школа
Оксана Ламонова. Шляхи української графіки ІІ-ї половини ХХ століття
Олег Сидор-Гібелинда. Fin de siècle: Reloaded
Олег Сидор-Гібелинда. БУРЕЮ: «НОВА ХВИЛЯ»
«Привітання життя» Олени Яблонської
Живопис як драма: творчість Євгена Волобуєва
Смак літа
Оксана Головчук: "Що подарувати Києву? Те, що написане серцем… В Музеї сучасного мистецтва України триває виставка полотен Лариси та Івана Бровді"
Бровді Лариса. ОСЯЙНИЙ СВІТ МИСТКИНІ
Бровді Іван. ЗАКОХАНИЙ В ЖИТТЯ І МИСТЕЦТВО
Петрова Ольга «МАСТЕР В СВОЕМ ДОМЕ»
Петрова Ольга «РЫЦАРЬ ИСКУССТВА»
Закарпатська школа живопису. В. Манайло-Приходько
«Мистецька мапа України - Закарпаття - П’ята зупинка»
Закарпатська школа живопису. Т. Лупак.
АРТ-ВОЯЖ – виставка, що мандрує
Лена Агамян, Люба Рапопорт. Воспоминания
Марія Лашкевич та Олексій Желтоногов
Балованный Шерешевский
Олександр Тетерін: «Деталі»
Поиск новых форм (Арт Проект «FOUR ARTS»)
"ФРАГМЕНТАЦІЯ» Олег Сидор-Гібелинда .
Три статті про мистецтво Харківщини
“Ранок Перемоги”
Карло Звіринський
Львів-АРТекстиль
Новітній арт-текстиль України
ПЕТР ЛЕБЕДИНЕЦ Мастер художественных прозрений и откровений / Зоя Чегусова
Кольорові вальси художниці Христини з Відня / Д. Горбачов
Игра в беседе с Юлией Лазаревской / Статья в газете "День" Татьяны Эльфской
«Сільський гламур» — попередник глянцю та серіалів / Стаття Олеся Пупиніна в газеті "День"
Закодированные смыслы Анджея Руты / Статья Олеся Пупынина в газете "День"
Олег Сидор-Гібелинда. Сашин голос / Cпогади про Сашу Прахову
Прага - Киев, июнь 2011, выставка живописи - Михаил Щиголь / Статья Наталии Клещевниковой
В столице прошел культурный жлобизм / Статья в \"Хороших новостях\" Ирины Пролыгиной
Саша Прахова - последняя из великой династии / Статья Елены Настюк в "Киевском Телеграфе"
Саша Прахова – продовжувачка традицій роду, що став київською легендою / Стаття в журналі Fine Art Зої Чегусової
"АУТ-211" / Стаття в газеті "День" Ганни Слесаревої
До Києва прибув куратор міжнародного арт-проекту \"АУТ: нейрорізноманітність\" Коан Джефф Байза
Рефлексія над реалізмом. Про виставку Ірини Герасимової \"Нереальний реалізм\"/ Статтья в Art Ukraine Ігоря Тищенка
Спокій безмежності і трансценденція відчаю (Щодо виставки картин О. Павлова і В. Мамсикова)/ Art Ukraine - Стаття Олександра Найдена
Истории пьющих вождей / Статья в \"Экономических известиях\" Сергея Минакова
Ода померлим соснам/ Стаття в \"Экономических известиях\". Оксана Гришина
Намалюй радість / Стаття в "Экономических известиях". Оксана Гришина
Малювання заради життя. Ольга Петрів/ 5 канал
В Киеве открылась выставка молодого азербайджанского художника Расима Сейдимова «RasiMIR».
Дневник в картинах. Виктор Рыжих подтвердил европейскость украинского искусства
Музей сучасного образотворчого мистецтва в Києві відзначає п’ятиріччя
Грузинский «ArtVoyage»: украинское искусство на выезде
Украина и Грузия построили мост - художественный
Виробник щастя
Домашнее видео мирового значения
Авангардний американець У Київ завітав один із засновників незалежного американського кіно — Йонас Мекас
Украинское искусство последних пятидесяти лет представили в Грузии
Эдриан Броуди проведет мастер-класс в Музее современного искусства Украины
В Киеве на Подоле открылся Музей современного изобразительного искусства Украины

Олександр Ольхов


Малювати Сашко почав в роки чотири. Перемалювував картини Сурікова та Рєпіна з книг, які були в домашній бібліотеці. У сільській школі його захоплення заохочували. Тільки Леніна не можна було перемальовувати, а раптом хто дізнається! Це дозволялося тільки справжнім художникам.
 
Любляча сестра, побачивши таке захоплення брата, відвезла його до Луганська вступати в художнє учіліще. І хлопчик, не маючи спеціальної підготовки, в 14 років вступив на відділення живопису. Так почався його самостійний важкий шлях у житті і мистецтві. Дуже поталанило з вчителем. Напрочуд добрий і мудрий педагог — Погастюк Роман Ісааковіч, зумів не тільки навчити основам академічної школи, але й зміг зберегти те сприйняття колориту, що від самого початку було присутнє в даруванні художника.
 
У селянській родині Ольхових було незрозуміло — чому саме художник?! Ось столяр, тесляр, різьбяр по дереву, а живописець? Це для чого? Тому ранні роботи, етюди, малюнки нищилися мишами й використовувалися в господарстві для різних потреб. А нещодавно старша сестра привезла цілий стос ранніх етюдів, попросила оформити...
 
Згодом був Київський художній інститут. Київ, який став рідним і улюбленим містом на все життя, котрий завжди викликає бажання писати, знаходити все нові і нові ракурси. Майстерня професора В.Г. Пузиркова. Непрості роки навчання, незгода, норовистість, не завжди знаходив спільну мову з викладачем. Розуміння прийшло значно пізніше, вже з віком.
1980-ті — початок 1990-х рр. — важкі і тривалі пошуки себе, своєї лінії в живописі, сумніви і повернення до себе, до свого початкового сприйняття навколишнього світу. Живопис — це доля сильних і мужніх натур. Його зовнішня легкість оманлива. Успіх досягається ніби між іншим, але за ним довгі трудові будні, спостереження та переосмислення побаченого. З кінця 90-х рр. — звернення до природи та повернення до пленерного живопису.
З 2000 року — активна робота на різноманітних пленерах. Постійні подорожі Україною — Карпати і Закарпаття, Кам'янець-Подільський, Новгород-Сіверський, зимові поїздки до Немирова і Седнєва. Величезний творчий підйом на кримських пленерах. Пленер «Батіліман», за десять років свого існування, перетворився для художників на справжню сім'ю та надав необхідне і живе спілкування з чудовими людьми і митцями.
 
Остання серія робіт написана на Чернігівщині, в селі Клочків. Цей оазис тиші і безтурботності, з його сріблястою далеччю, що мерехтить на заході сонця, пахощі трав, покинутий сад; відчуття дивної природи буття, що так вкрай необхідно міській людині — надихає на творчі пошуки, роздуми та самопізнання. Ця неквапливість природи дарує можливість призупинитися, заглибитися в навколишню красу. Надає сили й бажання писати та створювати нові роботи.
 

Тетяна Красна, художник