ГОЛОВНА Про музей Колекція Виставки МУЗЕЙ TV МУЗЕЙ ДІТЯМ Вiдвiдувачам Новини Видання Нашi проекти Контакти


Як пройшов "Сільський Гламур" / Фоторепортаж

Антін Мухарський із інтерв'ю газеті "День": "Появу такого мистецтва спричинили тодішні умови життя народу. Найкращих його представників винищили, а інших загнали в «стійло»... Народ марив про красиве яскраве життя, і з’являлися полотна, які вражають буянням барв і народної фантазії. Кустарна картина відрізняється від ремісничої тим, що художник виносив її на базар для продажу. Сюжети, які користувалися найбільшим попитом, домальовували й тиражували. Найстаріші в моїй колекції роботи — 1930-х років. До того на ринках мистецтвом не торгували. Це здебільшого повоєнне явище. Після війни держава дозволила вести індивідуальну трудову діяльність, і створювалися цілі артілі. 1960-х з ними почали боротися, відбирати ліцензії та знищувати це мистецтво.
Серед сюжетів кустарної картини можна виокремити з десяток найпопулярніших — «Три богатирі», «Оленка», «Квіти», «Лебеді» тощо. Найулюбленішою в українському середовищі була «Оленка»...